Výmena / vrátenie / reklamácia
Výmena tovaru
Občas sa stane, že Vám napríklad nesadne veľkosť alebo strih tovaru, ktorý ste si objednali. V takom prípade Vám môžeme tovar do 14 dní jednoducho vymeniť. Veľkosť tovaru si teda po prevzatí doma odskúšajte, ponechajte na ňom štítky a ak Vám nesadne, tu je postup...
- KROK:
Odporúčame vypísať formulár, ktorý Vám prišiel spolu s tovarom (prípadne si ho viete stiahnuť a vytlačiť tu: Formulár pre výmenu tovaru), aby sme vedeli, o akú objednávku sa jedná a aký tovar chcete vymeniť - KROK:
Tovar musí byť v pôvodnom stave - nenosený, nepoškodený, riadne zabalený. Takýto tovar nám je potrebné vo vlastnej réžii doručiť - akýmkoľvek spôsobom.
Tu sú všetky možnosti, vrátane príslušných adries:- Slovenská pošta:
- ak posielate ako poštový balík: Radovan Štrbáň ARMYSHOP, Balíkobox Centrum 5, 01791, Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
- ak posielate ako doporučený list: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
- Kuriérom: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
- Packetou s vlastnou tvorbou štítku, na vlastné náklady:
Naše kontaktné údaje: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, 0918 966 026, armytex@armytex.sk
Identifikátor pobočky výdajného miesta Packety, na kt. nám môžete zásielku odoslať: ID pobočky:11329, Názov pobočky: Ajoss, Centrum 8, Považská Bystrica
Info, ak vytvárate zásielku cez aplikáciu Packety: je potrebné ísť cez formulár "Odoslať zásielku", nie cez formulár "Vrátiť zásielku" - Osobne: Predajňa ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemnom podlaží v OC Mpark)
- Slovenská pošta:
- KROK:
Následne tovar preberieme, skontrolujeme a budeme Vás informovať, či Vami požadovaný tovar na výmenu máme skladom. Pokiaľ nie, dohodneme sa, či počkáte, kým ho naskladníme alebo Vám vrátime peniaze za tovar. - KROK:
Pokiaľ tovar máme skladom, zašleme Vám ho. Čo sa týka prepravných nákladov:
- Vy platíte za odoslanie tovaru k nám
- my platíme za odoslanie tovaru k Vám
UPOZORNENIE:
- Ak Vás zaujíma, kde sa nachádza zásielka, ktorú nám posielate, odporúčame Vám odložiť si podacie číslo zásielky, ktorú nám Vy posielate - cez toto číslo si viete následne na stránkach prepravcu zásielku sledovať (aj Sl. pošta, aj prepravné spoločnosti sú povinné Vám toto číslo na potvrdenke dať).
- My zákazníkov informujeme o vybavení/spracovaní Vašej požiadavky, nie o pohyboch zásielky (teda o tom, či už nám bola doručená alebo nie)
Reklamácia tovaru
Pokiaľ má tovar nejakú výrobnú vadu, môžete ho reklamovať. Tu je postup...
- KROK:
- Prečítajte si bod Záruky a reklamácie v našich Obchodných podmienkach.
- Ak spĺňate podmienky pre reklamáciu, odporúčame Vám informovať nás o nej mailom: armytex@armytex.sk
- KROK:
Spolu s tovarom alebo do mailu nám pošlite tento reklamačný formulár: Reklamačný formulár - KROK:
Tovar najprv očistite, aby nebol špinavý a vo Vašej réžii nám ho doručte na:- Slovenská pošta:
- ak posielate ako poštový balík: Radovan Štrbáň ARMYSHOP, Balíkobox Centrum 5, 01791, Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
- ak posielate ako doporučený list 1.triedy: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
- Kuriérom: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
- Packetou s vlastnou tvorbou štítku, na vlastné náklady:
Naše kontaktné údaje: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, 0918 966 026, armytex@armytex.sk
Identifikátor pobočky výdajného miesta Packety, na kt. nám môžete zásielku odoslať: ID pobočky:11329, Názov pobočky: Ajoss, Centrum 8, Považská Bystrica
Info, ak vytvárate zásielku cez aplikáciu Packety: je potrebné ísť cez formulár "Odoslať zásielku", nie cez formulár "Vrátiť zásielku" - Osobne: Predajňa ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemnom podlaží v OC Mpark)
- Slovenská pošta:
- KROK:
Následne tovar preberieme, reklamáciu do 30 dní spracujeme. O priebehu vybavovania reklamácie a výsledku jej vybavenia Vás budeme kontaktovať.
UPOZORNENIE:
- Ak Vás zaujíma, kde sa nachádza zásielka, ktorú nám posielate, odporúčame Vám odložiť si podacie číslo zásielky, ktorú nám Vy posielate - cez toto číslo si viete následne na stránkach prepravcu zásielku sledovať (aj Sl. pošta, aj prepravné spoločnosti sú povinné Vám toto číslo na potvrdenke dať).
- My zákazníkov informujeme o vybavení/spracovaní Vašej požiadavky, nie o pohyboch zásielky (teda o tom, či už nám bola doručená alebo nie)
Vrátenie tovaru do 14 dní
Upozornenie: vrátenie tovaru do 14 dní je podľa zákona možné len pri nákupe na diaľku (teda prostredníctvom nášho eshopu), teda nie, keď si tovar zakúpite v kamennej predajni, kde máte možnosť pozrieť si ho a odskúšať si ho.
Pokiaľ ste si tovar prevzali, prezreli, prípadne odskúšali strih, či veľkosť a nevyhovuje Vám, môžete ho do 14 dní od prevzatia vrátiť. Tovar však nemôže byť používaný, musí byť v pôvodnom stave (nenosený, neopratý a obsahovať pôvodné štítky), vhodný na ďalší predaj ďalšiemu zákazníkovi. Tu je postup...
- KROK:
Odporúčame Vám informovať nás o vrátení tovaru mailom: armytex@armytex.sk - KROK:
Spolu s balíkom nám pošlite tento formulár. Najmä IBAN vypisujte čitateľne (alebo nám ho pošlite do mailu): Formulár pre vrátenie tovaru - KROK: Pokiaľ sa na Vašu objednávku vzťahoval aj darček (nejaký produkt ktorý ste dostali zadarmo k objednávke - uvedený aj na faktúre), pri vrátení objednávky musíte vrátiť aj tento produkt (teda kompletnú objednávku)
- KROK:
Tovar musí byť v pôvodnom stave - nenosený, nepoškodený, riadne zabalený a obsahovať pôvodné štítky. Takýto tovar nám môžete vo vlastnej réžii doručiť na:- Slovenská pošta:
- ak posielate ako poštový balík: Radovan Štrbáň ARMYSHOP, Balíkobox Centrum 5, 01791, Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
- ak posielate ako doporučený list 1.triedy: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
- Kuriérom: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (nezabudnite uviesť aj tel. č. 0918 966 026)
- Packetou s vlastnou tvorbou štítku, na vlastné náklady:
Naše kontaktné údaje: Radovan Štrbáň, ARMYSHOP, 0918 966 026, armytex@armytex.sk
Identifikátor pobočky výdajného miesta Packety, na kt. nám môžete zásielku odoslať: ID pobočky:11329, Názov pobočky: Ajoss, Centrum 8, Považská Bystrica
Info, ak vytvárate zásielku cez aplikáciu Packety: je potrebné ísť cez formulár "Odoslať zásielku", nie cez formulár "Vrátiť zásielku" - Osobne: Predajňa ARMYSHOP, Centrum 8, 01701 Považská Bystrica (na podzemnom podlaží v OC Mpark)
- Slovenská pošta:
- KROK:
Následne tovar preberieme, skontrolujeme a ak spĺňa podmienky, vrátime Vám peniaze na Váš IBAN a to najneskôr do 14. kalendárnych dní od doručenia tovaru prepravcom od Vás k nám
UPOZORNENIE:
- Ak Vás zaujíma, kde sa nachádza zásielka, ktorú nám posielate, odporúčame Vám odložiť si podacie číslo zásielky, ktorú nám Vy posielate - cez toto číslo si viete následne na stránkach prepravcu zásielku sledovať (aj Sl. pošta, aj prepravné spoločnosti sú povinné Vám toto číslo na potvrdenke dať).
- My zákazníkov informujeme o vybavení/spracovaní Vašej požiadavky, nie o pohyboch zásielky (teda o tom, či už nám bola doručená alebo nie)
Ďalšie upozornenia:
- pokiaľ tovar nespĺňa podmienky a je nosený alebo je po termíne, bude Vám odoslaný naspäť a peniaze Vám vrátené nebudú
- tovar neposielajte na dobierku, suma bude vrátená na IBAN alebo poštovou poukážkou, viď. VOP
- pri vrátení tovaru nám je potrebné tovar doručiť na vlastné náklady (t.j. za prepravu od Vás k nám platíte Vy)